Kartki na święta Bożego Narodzenia

 Witam Was kochani😗 


Tradycyjna kartka z własnoręcznie wypisanymi jest jak znalazł na te trudne chwile w pandemii. Spotkać się trudniej, a kartka będzie symbolem że myślimy o tej osobie😊.

W tym roku zaczęłam robić kartki dość szybko i już mam sporą kolekcję i wiele propozycji dla Was. Wymiary kartek to 14,5x10,5 cm (wysokość x szerokość) Cena takiej kartki z kopertą to 7zł, możliwa wysyłka za dodatkową opłatą. Osoby zainteresowane kupnem zapraszam na e-mail : zabawypapierem@gmail.com. 

Kompozycja świąteczna moja pierwsza taka "profesjonalna" sesja.
Mam nadzieję że się Wam spodoba.
Zachęcam do pisania komentarzy i obserwacji mojego bloga.
 


























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przygoda z kartkami z poprzednich lat

Czas Komunii

Lato za nami