Quilling

 Witam Was cieplutko😊

Dawno mnie tu nie było ale jestem i zaraz pochwalę się nowo opanowaną techniką robienia kartek. Trochę na początku zagłębiłam temat quilling'u.Zakupiłam cały odpowiednie gadżety i zabrałam się za zapoznanie z tematem i praktyczną stronę. Mogę powiedzieć że bardzo mi się spodobało. Jest wiele możliwości. 

Żonkile będą pasowały na urodziny, imieniny jak również na święta Wielkanocne.
Rozmiary kartki to 14,5x10,5cm



Przebiśniegi też sprawdzą się na różne okazje. 
 

 Nie mogło również zabraknąć narcyzów. 
Kartka ma następujący rozmiar 14,5x10,5.
 
Jak widać wiosna pełną parą ale puki co tylko na moich kartkach bo za oknem śnieg sypie.
 

 Ta kartka typowo na urodziny. Jak się nie mylę to moja pierwsza zrobiona metodą quilling. 
 
Mam nadzieję że moja praca Wam się podobała. A więcej kartek jest na moim koncie na instagramie  #crazycardspl serdecznie zapraszam.
 
Jeśli zainteresują Was moje prace zapraszam do kontaktu przez e-mail zabawypapierem@gmail.com lub przez instagram crazycardspl 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przygoda z kartkami z poprzednich lat

Czas Komunii

Lato za nami