Jesień zawitała.


Pogoda zmienna bywa, a mnie pomysłów cały czas przybywa 😅

 

Leśne wyprawy: grzybobranie przede wszystkim, ale też podziwianie przyrody. Szukanie różnych leśnych żyjątek 😉

 Teraz pracuję nad kolejną kartką z gratulacjami dla szczęśliwych rodziców. Mnie się bardzo podoba. Myślę , że niedługo i Wy będziecie mogli ją podziwiać 😊



Jeszcze trochę i będzie szał na kartki Bożonarodzeniowe. Szkice zaczynają powstawać, na razie na papierze. Zbieram pomysły a później parę z nich zrealizuję i oczywiście się pochwalę 😁 


  A całkiem niedawno robiłam kartkę z okazji odejścia na emeryturę. Pierwsza taka, ale mam nadzieję, że nie ostatnia. Kartka powstała jedna ale szkiców parę. Myślę niedługo resztę też zrealizuję. 

W jesiennych kolorkach tak tematycznie do pory roku i do jesieni życia. Same ciepłe kolorki. Lubię jak się błyszczy szczególnie w słońcu.

Tu wykorzystałam marmurkową  bazę. Na której kolory pięknie się komponują. Kwiatki złote i również odcienie żółtego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czas Komunii

Przygoda z kartkami z poprzednich lat

Kartki na święta Bożego Narodzenia