18ste Urodziny


Od moich osiemnastych urodzin już trochę minęło. Od tego czasu wiele się zmieniło w organizowaniu 18stych urodzin. Czy na lepsze tego nie wiem, może Wy mi powiecie.
Mam wrażenie, że teraz jest modny przerost formy nad treścią. Tylko gdzie w tym wszystkim są uczucia, rodzina, wzajemny szacunek?
Zostałam poproszona o zaprojektowanie kartek na osiemnaste urodziny. Trochę to trwało, ale chyba mi się udało stworzyć kilka niepowtarzalnych kartek. Zrobiły wrażenie na Pani, która je zamówiła i to mnie cieszy.
Czasami jest tak że pomysł goni pomysł, a bywa że ma się pustkę w głowę. Na szczęście tym razem pierwsza część się sprawdziła. Nawet dzieci jakoś dały mi pracować. 



   A tu mój nieład artystyczny. Praca pali się w rękach :) Był zapał twórczy i powstała taka moja mini  kolekcja  :) Od czegoś trzeba zacząć.
   Piszcie która Wam się najbardziej podoba :)




                                                       Coś dla fanów gier ;) 




Bardziej eleganckie :)



Takie na luzie, żeby nie było za bardzo poważnie.


Jest i złoto dla zwycięzcy :)





Tak właśnie wygląda moja kolekcja mam nadzieję, że się szybko powiększy. Będzie coś zabawnego jak i stonowanego. 
Trzymajcie za mnie kciuki.



























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czas Komunii

Przygoda z kartkami z poprzednich lat

Kartki na święta Bożego Narodzenia